W tym wpisie przedstawię w jaki sposób można zresetować stan licznika monitora energii MEW-01 firmy ZAMEL. Jeśli nie znasz jeszcze tego urządzenia to zachęcam Cię do zapoznania się z tym wpisem.
Pełna jawność. Jako pracownik firmy ZAMEL, opisuję w moim blogu produkty tej firmy. Chcę podkreślić, że jest to moja prywatna inicjatywa. Niektórzy mogą zobaczyć w tym wpisie promocję marki ZAMEL i mają do tego pełne prawo.
Resetowanie stanu licznika monitora energii MEW-01 i LEW-01
Cała procedura jest identyczna dla urządzenia MEW-01 i LEW-01. Przedstawię to na przykładzie urządzenia MEW-01.
1. Przechodzimy do trybu konfiguracji. W tym celu należy przytrzymać przez 5s przycisk CONFIG na urządzeniu.

2. Gdy monitor przejdzie do trybu konfiguracji, to dioda STATUS zacznie bardzo szybko migać. W tym momencie będziemy mogli połączyć się z urządzeniem przez sieć Wi-Fi.
3. Otwieramy przeglądarkę i przechodzimy na stronę 192.168.4.1. Załaduje się specjalna strona, w której będą zapisane dane naszego monitora energii. Odnajdujemy opcję Reset i w polu tekstowym wpisujemy słowo RESET (z dużych liter). Gdy to zrobimy możemy zapisać ustawienia i zrestartować urządzenie. Naciskamy przycisk SAVE & RESTART. Urządzenie uruchomi się ponownie i połączy z siecią Wi-Fi.
MEW-01 powinien zliczać od samego początku. Pamiętajmy, że jeśli chcemy całkowicie wykasować dane z naszego konta Supla to musimy to zrobić przez usuniecie danych w chmurze.
Usunięcie historii pomiarów jest możliwe po zalogowaniu się do MEW-01 na Supla Cloud i wybraniu opcji Historia pomiarów a następnie wybraniu opcji Usuń historię pomiarów.
To wszystko. Teraz już wiesz, jak wyczyścić urządzenie.
Pełna jawność. Jako pracownik firmy ZAMEL, opisuję w moim blogu produkty tej firmy. Chcę podkreślić, że jest to moja prywatna inicjatywa. Niektórzy mogą zobaczyć w tym wpisie promocję marki ZAMEL i mają do tego pełne prawo.
Dzień dobry, niestety nie mogę wstawić kursora w linijkę „reset” abym mógl wpisac=ą RESET. Co jest tego przyczyna?
Proszę spróbować na innym urządzeniu.
w chmurze Supla mój telefon jest jako „bezczynny” może dlatego? jak go uaktywnić? Może to ma związek z kursorem? Obecnie jestem w chmurze na laptopie. Da się wejść z laptopa?
Nie, proszę go przytrzymać przez 5s, ma szybko mrugać. Następnie wchodzi Pan na Wi-Fi, które on generuje. Później przeglądarka i adres 192.168.4.1, tam w polu zresetowania wpisujemy RESET.
tak zrobiłem ale pole reset jest nieaktywne, nie wchodzi kursor, w inne pola wchodzi, Samsung S20 plus, wykonałem czynności ponownie i nic…
Był wcześniej dodany do Cloud? Miał zarejestrowane jakieś dane?
był i jest i miał dane, które dzisiaj zresetowałem, jest możliwość rozmowy telefonicznej? jeśli tak to poproszę numer na mojego maila
Proszę napisać do mnie na Messenger.
niestety nie mam messengera i z pewnych powodów nie mogę mieć
jest możliwość rozmowy telefonicznej? jeśli tak to proszę o numer na mojego maila